Процес демонтажу аварійного мосту через річку Жденівка, який впав у червні поточного року у Закарпатській області вийшов на завершальну стадію. Вже розібрані верхні конструкції переправи, проводяться підготовчі роботи до монтажу нового мосту.
У зв’язку з підвищенням температури повітря запроваджуються тимчасові обмеження руху для великовагового транспорту вагою понад 24 т і навантаженням на вісь понад 7 т.

Найближчої доби очікуємо значне погіршення погодних умов, метеорологи попереджають про ІІ рівень небезпеки.
Міністерство інфраструктури України, у взаємодії із фахівцями Служби автомобільних доріг у Закарпатті, представниками компаній перевізників та іншими фахівцями створили робочу групу «Відкритий кордон». Разом працюватимуть над оптимізацією та спрощенням роботи контрольно-пропускних пунктів. Увага буде сконцентрована на пропуску саме великовагового транспорту. Проєкт «Відкритий кордон» передбачає ліквідацію вузьких місць на західному кордоні та покращення логістики на напрямку Україна – ЄС.
Надаємо перелік спеціальних безпечних місць у Закарпатській області для відстою транспортних засобів під час негоди.
12-ть актів за перевантаження транспорту складено Укртрансбезпекою лише за один рейд дорогами краю!
Державне агентство автомобільних доріг України керуючись вимогами Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» з метою зменшення руйнувань асфальтобетонного покриття доріг при температурних показниках повітря вище +28 С, з травня 2018 року в денну пору доби застосовує обмеження та заборону руху автомобільними дорогами загального користування державного значення великовагових транспортних засобів фактичною масою понад 24 тони і навантаженням на вісь більш ніж 7 тонн, крім транспортних засобів, що здійснюють перевезення небезпечних, швидкопсувних вантажів, живих тварин і птиці, а також перевезення, пов’язані із запобіганням або ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Псування доріг через перегружені вантажні автомобілі – болюче питання для України. Боротися з цим будуть технічними методами.
27 липня на спільному брифінгу Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна оголошено про початок міжнародного тендеру на реалізацію пілотного проекту Weight-in-Motion.
Державне агентство автомобільних доріг України керуючись вимогами Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» з метою зменшення руйнувань асфальтобетонного покриття доріг при температурних показниках повітря вище +28 С, з травня 2018 року в денну пору доби застосовує обмеження та заборону руху автомобільними дорогами загального користування державного значення великовагових транспортних засобів фактичною масою понад 24 тони і навантаженням на вісь більш ніж 7 тонн, крім транспортних засобів, що здійснюють перевезення небезпечних, швидкопсувних вантажів, живих тварин і птиці, а також перевезення, пов’язані із запобіганням або ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. З цією метою на автомобільних дорогах загального користування державного значення встановлено відповідні заборонні дорожні знаки та інформаційні щити. Для тимчасової стоянки транспортних засобів використовуються 900 майданчиків в смугах відведення доріг та біля об’єктів дорожнього сервісу. Дотримання водіями вантажних транспортних засобів вагових параметрів та вимог дорожніх знаків здійснюватиметься територіальними підрозділами Укртрансбезпеки та відповідними обласними підрозділами Національної поліції України. Інформація щодо введення зазначених обмежень та заборони руху розміщена на веб-сайті Укравтодору та в місцевих засобах масової інформації. Укравтодор просить користувачів доріг та перевізників з порозумінням поставитись до питання збереження доріг від передчасних руйнувань і дотримуватись умов тимчасових обмежень руху.