Про це сьогодні йшлося на робочій зустрічі в Державному агентстві автомобільних доріг України.
Президент України Петро Порошенко під час виступу на Раді регіонального розвитку Закарпатської області торкнувся теми ремонту доріг.
Цьогоріч зима видалась сніжною. Однак дорожники кажуть, рух всіма автошляхами вдалось забезпечити. Служби працюють і зараз. Однак почало тепліти. Сніг сходить з доріг, а разом зі снігом і асфальт. Стан як місцевих, так і державних автошляхів залишає бажати кращого.
У четвер, 29 листопада, в сесійній залі Закарпатської ОДА відбулося розширене засідання Ради регіонального розвитку області, де керівник краю Геннадій Москаль озвучив ключові позиції перспективного плану розвитку Закарпаття на 2019-2021 роки.
– Це не просто фантазії, про які забудуть через кілька місяців, а реальні проекти, які вже реалізовуються на початковому етапі, – наголосив Геннадій Москаль. – Зокрема, ми маємо зосередити наші зусилля на втіленні інфраструктурних проектів, у галузях транскордонного співробітництва, захисту від природних катаклізмів, медицини, освіти, культури, спорту, туризму та інших.
Головними проектами у галузі інфраструктури беззаперечно є дороги, яких за останні три роки в області зроблено стільки, скільки не робилося з моменту здобуття Україною незалежності. Протягом наступних трьох років триватиме капітальний і середній поточний ремонт як на головних транспортних артеріях, так і на районних дорогах. Крім доріг є ще кілька надважливих проектів у галузі інфраструктури – завершення будівництва першого на Закарпатті сміттєпереробного заводу в с. Яноші на Берегівщині, відновлення повноцінної роботи Міжнародного аеропорту «Ужгород». Наразі на летовищі виконано понад 80% необхідних робіт, а перша черга сміттєпереробного заводу вже зроблена.
Щодо проектів у галузі транскордонного співробітництва, то тут увагу буде зосереджено на будівництві Берегівської об’їзної дороги, яка з’єднає угорський автобан М3 з трасою міжнародного значення «Чоп – Київ». Нова дорога з одночасним відкриттям пункту пропуску біля с. Дийда Берегівського району значно оптимізує автотранспортні потоки між Україною й країнами Євросоюзу. Крім того, наступного року очікується відкриття ще одного міжнародного пункту пропуску – «Велика Паладь – Нодьгодош» на українсько-угорському кордоні.
– Закликаю вас об’єднати наші зусилля й незалежно від партійної, релігійної чи етнічної приналежності діяти спільно заради розвитку Закарпаття! – наголосив на завершення засідання Ради регіонального розвитку області Геннадій Москаль.
За 2018 рік в нашому регіоні вдалося капітально та частково відремонтувати чимало автошляхів. Тільки із Дорожнього фонду Закарпаття отримало 218 мільйонів гривень на дороги місцевого значення та більше 430 мільйонів на дороги державного значення. Таким чином вдалося відремонтувати ділянки дороги М- 25, Чоп – Велика Добронь, М-23, Вилок – Велика Копаня, дві ділянки траси Київ – Чоп, неподалік Ужгорода та у Нижніх Воротах.
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вводить нову норму до Державних будівельних норм щодо ширини смуг руху в містах і селах з метою впровадження європейських стандартів безпеки на дорогах.
Щодня в Україні гине вісім осіб і 92 особи травмуються внаслідок ДТП. Як держава планує знизити смертність і травматизм на дорогах?
Минулого тижня в м.Кошиці (Словаччина) міжнародна конкурсна комісія визначила переможців проектів Програми прикордонного співробітництва «Європейський інструмент сусідства та партнерства Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020».
В найближчі 5 років на ремонт і будівництво українських доріг буде виділено 300 мільярдів гривень.