М-06 Київ – Чоп: рекордна цифра ліквідованих «квадратів» аварійних ділянок
Сезон дорожніх робіт триває, а ми підбиваємо проміжні цифри по ліквідації ямковості та аварійних ділянок.
Дороги Закарпатської області з початку повномасштабного вторгнення зазнають безпрецендентного навантаження, адже пасажиро та вантажопотоки збільшилися у рази. Областю, що має вихід до трьох країн Європейського Союзу, перевозяться товари на експорт, а також імпортована продукція, яка далі доправляється до різних куточків України.
Основною трасою логістики була і залишається М-06 Київ – Чоп, яка проходить через 5 областей і є однією з найдовших в Україні – 831 км. Її стан у Закарпатській області – незадовільний, адже востаннє дорожній конструктив окремих ділянок М-06 бачив капітальний ремонт у далеких 2000-х роках. З тих часів, значна протяжність закарпатської ділянки М-06 ремонтується в рамках експлуатаційного утримання.
Чинників, які призводять до виникнення аварійних ділянок дороги, чимало: дорожнє покриття деформується через вплив навколишнього середовища – опади, різкі перепади температури – та інтенсивний рух завантажених транспортних засобів. Тому роботи у підрядної організації, яка відповідає за експлуатацію дороги, чимало. Роботи з експлуатаційного утримання по всій протяжності М-06 Київ – Чоп виконує підрядна організація ТОВ «Технобудцентр». 
Протягом трьох місяців літа 2025 року підрядна організація ліквідувала 24 453 м2 аварійного покриття по М-06. Це рекордна цифра для дороги державного значення.
Для порівняння: всього з початку року по М-06 ліквідовано 36 352 м2 аварійних ділянок.
Мусимо ще раз нагадати, що капітальному ремонту основної дороги області завадила повномасштабна агресія рф, яка триває ось вже четвертий рік. І четвертий рік всі надходження дорожнього фонду йдуть на потреби війська, що боронить країну і нас з вами.
Тож ми дякуємо за розуміння і працюємо далі!